Szukaj

Polityka Prywatności

W trybie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (“RODO”) wskazujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest CDI Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-125) przy ul. Św. Mikołaja 8-11, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000586626, NIP: 8971816079, REGON: 363022670, kapitał zakładowy w wysokości: 5.000 zł. (dalej również: „Administrator”).
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia umowy i/lub realizacji obowiązków wynikających z umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i obejmują w szczególności: dane identyfikacyjne (np. imię i nazwisko, NIP), dane kontaktowe (adres korespondencyjny, adres do doręczeń, numer telefonu, adres e-mail itp.), metadane dotyczące komunikacji (np. data kontaktu) i jej treść. Podanie danych jest dobrowolne, ale może być konieczne w celu zawarcia lub wykonania umowy.
  3. W przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, np. gdy zgodnie z przepisami podatkowymi lub rachunkowymi Administrator jest zobowiązany do rozliczenia zawartej umowy, podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Z kolei, gdy cele przetwarzania wynikają z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, np. konieczności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, prowadzenia korespondencji, w tym marketingowej – podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  4. Do danych osobowych dostęp uzyskują wyłącznie odpowiednio upoważnieni pracownicy, współpracownicy lub doradcy (prawni, podatkowi, księgowi etc.) Administratora, jak również podmioty trzecie współpracujące z Administratorem, np. dostawcy platform do e-mail marketingu, dostawcy usług marketingowych lub podmioty, które świadczą usługi w zakresie wsparcia i obsługi systemów IT, z których korzysta Administrator. Wszystkie ww. podmioty uzyskują dostęp do danych osobowych wyłącznie w zakresie w jakim jest to niezbędne. Administrator może być również zobowiązany do udzielenia określonych informacji, w tym przekazania danych osobowych, organom władzy publicznej, na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.
  5. Dane osobowe nie są przekazywane do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych.
  6. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do realizacji poszczególnych celów, dla których są one przetwarzane. Co do zasady, dane osobowe zebrane w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzane są przez okres konieczny do wykonania obowiązków wynikających z tej umowy, chyba że regulacje prawne, w szczególności rachunkowe lub podatkowe, obligują Administratora do przetwarzania danych osobowych przez dłuższy okres i/lub do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, który wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w zależności od tego, który z ww. okresów jest dłuższy. Wyżej wskazane okresy przetwarzania danych mogą ulec odpowiedniemu, niezbędnemu wydłużeniu, w przypadku roszczeń i postępowań, np. sądowych – o czas trwania tych postępowań oraz ich rozliczenia.
  7. Osoba, której dotyczą dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również prawo wniesienia skargi do organu kontroli (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  8. W razie jakichkolwiek uwag lub pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych, zachęcamy do kontaktu za pomocą wiadomości e-mail: biuro@testnakoronawirus.pl
  9. Przypomnienia o możliwości wystawienia opinii.

    Współpracujemy z RatingCaptain, narzędziem służącym do badania satysfakcji naszych klientów z świadczonych przez nas usług/sprzedawanych produktów. W ramach współpracy będziemy prosili Cię o wypełnienie ankiety lub wystawienie nam lub naszym produktom/usługom recenzji.

    Dodatkowo narzędzie RatingCaptain przetwarza dane dotyczące Twojej Twojej aktywności w naszym serwisie (odwiedzane podstrony, czas wizyty w danym miejscu, kliknięcia, sposób korzystania z usług/oglądane produkty), informacje o urządzeniu końcowym lub przeglądarce, w tym jego lokalizację.

    Zawarliśmy z RatingCaptain stosowną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Zaznaczamy, że Twoje dane nie będą profilowane przy wykorzystaniu narzędzia RatingCaptain.

    Udzieloną zgodę mogą Państwo odwołać w każdej chwili poprzez wysłanie stosownej wiadomości na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „kontakt".


Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt